Friday, July 24, 2009

나의 점을 얻었다!

안녕 모두! 약간 일 전에, 나는 나의 blogs 및 나가 새로운 입장을 그러나 불운한 배치했는 평소와 같이, 나를 오랫동안 체재하지 않았다 새롭게 했다. 시간의 부족 때문에, 나가 급하게 이었기 때문에 나는 몇몇 코멘트 여기에서 응답할 수 없다 및 메시지에, 나는 살아있는 전표에 있는 어떤 사람들 코멘트를, 늦게의 이 종류 오늘 밤 줄 조차 수 없다, 나는 아무것도 배치할 것이다 없다, 나는 여기에서 정당했다 나의 단면도를 새롭게 하고 몇몇 코멘트를 읽기 위하여 있었다. 정직하게, 나는 떨어져 소변을 봐 공세와 무례한 코멘트를 다시 받기를 위한 전에 얻었다 동안; 잘 나는 이 것이 나는 아무 선택도 다는 것을 그러나 그것을 취급하기 위하여, 나가 나가 진짜로 약간 안락을 여기에서 필요로 할 때 결코 특별하게의 아래 저를 시키지 않는 그 사람들에게 아직도 감사하다는 것을 말하게 슬플 멈추지 않을 것이라는 점을 알고 있다. 당신은 나가 우리의 연주회 투어, 바쁜 계획 및 활동 때문에 여기에서 이렇게 오랫동안 간ㄴ다는 것을 알고 있다. 나는 온라인으로 가기 위하여 저를 여기에서 기다려 어떤 사람들이 다는 것을 예상하지 않았다. 당신을 솔직하게 말하기 위하여는, 최신 나는 온라인으로 얻기에 있는 나의 에너지를 잃는 것을 시작했다, 나는 어떤 사람들에 피로하게 얻고, 유명인사가 이 것에 언제 접전하는지 무슨 사람들이 생각하는 바꿀 수 없다, 그러나 당신이 좋은 무언가를 하지 않는 경우에 저것은 수락가능하, 존중하고 나의 방법에 간단하게 나가자. 지금, 나는 한국사람 아마 사람들에 나의 진짜 각자를 하고 보여주기 위하여 나가 원하는 무슨을 나가 진짜 공원 Yoochun, 나 다만 한ㄴ다는 것을이거나 그러나 이것이 나를 증명하지 않것이라는 점을 것을 쓰기 위하여 한국어를, 알거나 이것을 말해 나가 수세이고 있다는 것을 또는 무엇지 나가 이것을 위해 어떤 통역을 사용한ㄴ다고 이것을 생각한다, 생각하지 않는다 쓴다. 나는 이것이 진짜 저… 얻었기 나의 점을이기 때문에 나가 것인 무슨과 누구를 보여줄 것인가 사람을 살게 할?

English: Hi everyone! A few days ago, I updated my blogs and as usual I posted new entries but unfortunately, I didn’t stay long. Due to lack of time, I was not able to reply to some comments here and messages, I even can’t give comments to some people in live journal since I was in a hurry, tonight, this kind of late, I have nothing to post, I was just here to update my profile and to read some comments. Honestly, I got pissed off a while ago for receiving offensive and rude comments again; well I know this thing will not stop sad to say I have no choice but to deal with it, I am still thankful to those people who never let me down specially when I really need some comfort here. You know I am gone so long here due to our concert tour, busy schedules and activities. I did not expect there are some people waiting for me here to go online. To tell you frankly, lately I started to lose my energy in getting online, I get tired of some people, and I cannot change what people think when celebrity engage on this thing, but that is acceptable, let’s respect each other and simply get out on my way if you will not do something good. Now, I write this in Korean probably people think that I use some translator for this or what, don’t think I am being defensive saying this but I write this not to prove I know Korean, or either I am the real Park Yoochun, or whatsoever, I just do what I want to do and show my real self. I will show what and who I am to people because this is the real me…Got my point?

16 comments:

  1. Those people are annoying when they leave bad comments but when we have strength to continue being who we are, these people are nothing. So don´t worry, as you said, you have people who support you :)

    ReplyDelete
  2. thanks for the comments, i dont know who you are but thank you anyway

    ReplyDelete
  3. ohh sorry I did not say who I was hehe . I´m lilliumbelieve from livejournal. You welcome! :)

    ReplyDelete
  4. chun, i am sick of reading this kind of things. they offend you? then just ignore them. if you keep on paying attention to this they will probably never stop.

    francesca

    ReplyDelete
  5. cesca????!!! it is you??? God! hello!! how are you it's been so long huh? happy to see you online, more blessings to come in your life

    ReplyDelete
  6. Just Ignore them!
    Damn why don't they just leave you alone!
    Francesca is right!
    Just ignore them!

    ReplyDelete
  7. 내 노트북을 해제, 너무 늦게 통보를위한 날, 우리는 할 일이 있단 걸 잊었, 당신도 포기하고 그들을 무시하거나 그들과 함께 간단하게 처리, 당신은 두 가지 선택의 여지가 알지? 그들은, 나중에 온라인으로 당신을 데려 올 수 없어요? 안전은 아닐지 모르지만, 난 여기 블로그를 만들기 위해, 나중에 보자 계획입니다

    ReplyDelete
  8. i feel like a big cow looking at a palace when I try to understand korean!
    I desperetly need to learn! Can anyone teach me! Cesca! teach me!

    ReplyDelete
  9. Chun! O.O There's still people sending rude and offensive comments? I thought that died out some time ago. >x< *sigh* They won't stop? >x< *sigh* But anyway~ XDD IT'S REALLY GOOD TO HAVE YOU BACK UPDATING YOUR BLOG! XDD kekes~

    ~Charco

    ReplyDelete
  10. just ignore them , don't get affect by them kay.

    ReplyDelete
  11. 음 .. 나는 나에게 무슨 일이 생기면 나쁜 사람의 예를 들어 말한 상관 없어. 긍정적으로 생각 해 봐요! 우린 친구가 여기에 준비가 당신에 의해, 좋아!

    ReplyDelete
  12. icha sis : u know korean ^.*

    ReplyDelete
  13. Hey..Lil Sis SV:
    I know it since 2 years, jz lazy to study more..ayayayayy...
    While Uncle Gugel always helps me..u should ask him too..

    ReplyDelete
  14. who is he ? :))
    so cool !

    -sv-

    ReplyDelete
  15. In LJ i'll tell u ^.~v

    ReplyDelete
  16. we love you and respect you...yoochun ^^

    ReplyDelete